Není-li uvedeno jinak, mají níže uvedené pojmy pro účely těchto Podmínek služeb REPI následující význam:
„REPI“ znamená společnost CRIF – Registr platebních informací s. r. o., IČO: 057 75 809, se sídlem Štětkova 1638/18, Nusle, 140 00 Praha 4, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka C 268784;
„Internetový portál“ znamená internetový portál provozovaný společností CRIF – Czech Credit Bureau, a.s., se sídlem Štětkova 1638/18, Nusle, 140 00 Praha 4, IČO: 262 12 242, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka B 6853, na adrese www.kolikmam.cz;
„Registr REPI“ je společná databáze údajů vytvořená na základě informací, které si vzájemně údajů vytvořená na základě informací, které si vzájemně poskytují uživatelé Registru REPI za účelem ochrany práv a právem chráněných zájmů prodávajících a spotřebitelů spočívající v posuzování schopnosti a ochoty spotřebitelů plnit své závazky;
„obecné nařízení o ochraně osobních údajů“ znamená Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES;
„Uživatel“ znamená fyzickou osobu, která má zřízený Uživatelský účet na Internetovém portálu za účelem využití služeb a produktů zde nabízených;
„Uživatelský účet“ znamená uživatelské rozhraní webového rozhraní www.kolikmam.cz, jehož prostřednictvím má Uživatel přístup ke službám a produktům nabízeným na Internetovém portálu; Podmínky poskytování a užívání uživatelského účtu naleznete zde https://klient.kolikmam.cz/TermConditionsUserAccount;
2.1 Tyto Podmínky služeb REPI upravují vzájemná práva a povinnosti REPI a Uživatele vyplývající z jejich vzájemného vztahu založeného žádostí Uživatele o poskytnutí informací o zpracování jeho osobních údajů v REPI podle ustanovení obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Žádost“).
2.2 REPI si vyhrazuje právo znění Podmínek služeb REPI jednostranně měnit, o čemž bude informovat Uživatele zprávou zaslanou na adresu elektronické pošty, kterou uvedl ve Smlouvě o uživatelském účtu, nejpozději patnáct dní přede dnem účinnosti změny Podmínek služeb REPI. V případě, že Uživatel se změnou Podmínek služeb REPI nesouhlasí, je oprávněn službu vypovědět ve výpovědní lhůtě jednoho měsíce. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti, které vznikly po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek Výpisu REPI.
3.1 REPI je subjektem, který zajišťuje a zprostředkovává vzájemné informování uživatelů Registru REPI o údajích vypovídajících o bonitě, platební morálce a důvěryhodnosti jejich klientů a v rámci výkonu této činnosti provozuje REPI. V rámci Registru REPI existuje Negativní registr REPI, který obsahuje informace o závazcích klientů po splatnosti a dále Pozitivní registr REPI, který nad rámec informací Negativního registru REPI obsahuje také informace o závazcích, u kterých nedošlo k prodlení a o potenciálních závazcích klienta, tj. pozitivní platební historii klienta. Informace o REPI, jeho základním účelu, uživatelích a jeho obsahu jsou obsaženy v dokumentu Informační memorandum Registru REPI.
3.2 REPI jako provozovatel Registru REPI a správce osobních údajů v Registru REPI je podle ustanovení obecného nařízení o ochraně osobních údajů povinen na žádost subjektu údajů, tj. Uživatele, poskytnout Uživateli kopii zpracovávaných osobních údajů ve formě výpisu z databáze Registru REPI, a to jednou za běžný rok bezplatně, jinak za úhradu věcných nákladů (dále jen „Výpis“).
4.1 Žádost o poskytnutí Výpisu může Uživatel podat prostřednictvím svého Uživatelského účtu.
4.2 Spolu s Žádostí budou REPI předány i identifikační údaje Uživatele tak, jak jsou uvedeny v profilu jeho Uživatelského účtu. Uživatel odpovídá za to, že tyto údaje jsou úplné, správné a pravdivé. REPI je oprávněn zpracovávat osobní údaje Uživatele.
4.3 Jestliže REPI zjistí, že údaje poskytnuté mu s Žádostí nejsou úplné, pravdivé a/nebo správné, informuje o tom bezodkladně Uživatele a jeho Žádost má právo odmítnout.
4.4 Uživatel může požádat o poskytnutí Výpisu v elektronické formě (ve formátu PDF podepsaném elektronicky podle zvláštních právních předpisů) a/nebo listinné formě.
4.5 Uživatel může Žádostí požadovat poskytnutí vždy jen jednoho Výpisu.
5.1 Výpis obsahuje strukturované informace o Uživateli obsažené a zpracovávané v Registru REPI v souladu s Informačním memorandem Registru REPI.
5.2 REPI poskytne Výpis Uživateli, jestliže mu byla doručena Žádost Uživatele obsahující úplné, pravdivé a správné informace v souladu s těmito Podmínkami služeb REPI.
5.3 V případě nedostupnosti Webového portálu www.kolikmam.cz REPI není schopno Výpis Uživateli poskytnout.
5.4 Výpis bude poskytnut v některé ze dvou forem, které si Uživatel zvolí (elektronická nebo listinná).
5.5 Elektronický Výpis bude Uživateli doručen na jeho Uživatelský účet nebo prostřednictvím informačního systému datových schránek[1]. Doručení listinného Výpisu zajistí REPI prostřednictvím držitele poštovní licence (poštou) do vlastních rukou Uživatele případně je tento předán Uživateli osobně v Klientském centru. V případě, že si Uživatel zvolil listinnou formu Výpisu, bude mu Výpis předán za úhradu poplatku (zásilka bude zaslána tzv. na dobírku do vlastních rukou).
6.1 Jestliže Uživatel zjistí, že Výpis obsahuje údaje nepravdivé nebo nepřesné, je oprávněn tuto skutečnost sdělit REPI a požadovat po REPI opravu těchto údajů. Takové zjištění neopravňuje Uživatele k vrácení Výpisu zpět REPI a nepůsobí ani vznik nároku Uživatele na vrácení uhrazeného poplatku za Výpis.
6.2 Pro oznámení zjištění nepravdivých či nepřesných údajů a pro požadavek o jejich opravu je Uživatel povinen použít formulář „Žádost o opravu“ a tento buď osobně doručit REPI (do Klientského centra, jak je identifikováno v rámci Informačního memoranda Registru REPI), nebo ji zaslat REPI prostřednictvím držitele poštovní licence (poštou) či elektronicky prostřednictvím svého Uživatelského účtu.
6.3 Žádost o opravu musí být úplně, správně a pravdivě vyplněna a podepsána Uživatelem. Týká-li se žádost opravy osobních údajů Uživatele, musí být v případě jejího zasílání poštou opatřena úředně ověřeným podpisem Uživatele.
6.4 REPI odpoví na Žádost o opravu Uživateli ve lhůtě třiceti dní ode dne, kdy mu byla Žádost o opravu doručena, a to způsobem, který si v Žádosti o opravu Uživatel sám stanoví.
7.1 V případě vzniku sporu ze Smlouvy o uživatelském účtu www.kolikmam.cz, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Uživatel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2,
e-mail: adr@coi.cz, web: www.adr.coi.cz.
7.2 Uživatel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Kontaktní údaje Klientského centra:
a. E-mail: helpdesk@kolikmam.cz; klient@crif.com
b. ID datové schránky: R4QDCBE
c. Telefon: 844 111 777
d. Adresa: Štětkova 1638/18, 140 00 Praha 4
[1] V souladu se zákonem č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů.